Adina Nyström

2011-05-15
20:10:48

Snusmumrikar ♥

Hemma efter en heldag på Kulturskolan! Jag har haft talförbud hela dagen (och har det fram till imorgon) och ätit massvis med färsk ingefära för att vila och reparera rösten. Själva föreställningarna gick bra, jag blev väldigt rörd när Calles mamma kom fram till mig efter föreställningen och sa att hon hade gråtit när jag sjöng.. Tack! Åh vad jag kommer sova så gott inatt! Och alla har varit supersnälla idag när min röst tjorvat, masserat och varit helt toppenbra - Massvis med kärlek till er! Jag ger igen sen! ♥

Nu ska jag sätta mig och se lite VM Final, sen kanske det blir P.S I Love You som visas på trean om en timma innan jag somnar in för natten. Kvällen förblir tyst (förutom alla snyftningar till filmen) och imorgon har vi två föreställningar för barnen. Sen kanske fler bilder kommer från själva föreställningen om ni har tur :)


Alla fina snusmumrikar ♥ Tobias - Calle - Jag - Anton


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: