Adina Nyström

2011-02-12
17:49:00

Gårdagen

Förlåt för hemskt dålig uppdatering denna vecka, två inlägg är inte att sätta i granen precis. Men veckan har varit hektisk - två prov på torsdag, matte och engelska, och sedan har jag varit ensam hemma vilket leder till att tvätt, mat och städning måste göras av mig då jag inte har några föräldrar hemma som hjälper till. Det är alltså min ursäkt för att jag varit hemskt dålig på att blogga i veckan.

Igår var jag i Kåbdalis och åkte slalom med klassen hela dagen - riktigt härligt. Ungefär -10 grader och halvsoligt, dessutom börjar jag få koll på skidorna och klarar av att få skär på hela skidorna utan att sladda så att det flyger upp massvis med snö bakom ryggen! Tummen upp för det! Fredrik höll lite skidskola för att alla ska förbättras som skidåkare och jag vill påstå att alla har utvecklats sedan vi började frilufts i höstas. På kvällen gick jag, Lisen och farmor ut och åt god mat hos Manuel för att sedan sitta och se på Let's Dance hos farmor tills hon somnade. Verkligen jätteroligt att farmor var så pigg och lugn vilket jag mycket sällan upplever henne som, det var härligt :)


Kommentar:
#1: Linnéa

Sv: Den vita hästen är riktigt läskig, haha! Den har blåa ögon och ser helgalen ut xD Tror den är albino.. :P

2011-02-12 @ 19:09:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: