Adina Nyström

2011-08-10
16:28:00

Äntligen Hemma!

Nu är jag äntligen hemma från Junkön! Min födelsedag var inte den bästa jag varit med om, men den var absolut inte dålig, vi fick trots allt i uppgift att äta upp all glass som fanns kvar i frysen och vi gick in helhjärtat! Nä okej, men jag åt säkert sådär 4 glassar på 2 timmar, trots kyla och regn ..

Men nu är jag som sagt hemma, har precis skickat iväg lite viktiga papper, bl. a. anmälan till Vindur & de sista papprerna för sommarjobbet. Vi har ätit en god middag och haft lite tårtkalas ikväll, åh vad jag saknat att äta kött! Snart åker vi ut till stugan och sover över, det ska bli skönt! Jag kan också säga att jag saknar Funi lite, måste åka för att träffa honom någon dag :)


Kommentar:
#1: Caroline

Sv: Precis :)

2011-08-10 @ 22:47:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: