Adina Nyström

2011-08-22
19:02:52

For the first time

Skolan idag var meningslös precis som alla andra första skoldagar. Vi träffade klassen som är ny igen, fick våra scheman och sedan slutade vi. När vi satt i matsalen och åt funderade jag över vad jag skulle hitta på kom jag på att jag kunde följa med Anna till stallet och fotografera henne och Elma. Men hon skulle rida ut med Frida så det gick inte. Men istället fick jag följa med och rida med dem!

Jag fick rida Fridas D-ponny Twicket. Hon var trevlig men hade mycket mindre gångarter än vad jag förväntat mig, men det var likabra. Hur hade jag kunnat hålla mig på ryggen på en häst som hade lika stor trav som Bulta? Haha jag minns när vi toktravade efter en skogsstig.. Det gick inte ens att rida lätt! Men Twicket var lättare på det sättet, hon lyssnade bra och det var en trevlig upplevelse. Jag provar gärna rida henne igen om jag får någon gång, vi får väl se om Frida tycker hon är tokförstörd imorgon ;)


Kommentarer:
#1: anna

sv: hahah asså fattar att ni typ inte visste va ni skulle göra för jag var ju typ helt galen, haha :'o

2011-08-22 @ 19:20:59
#2: J

Sv: Nej, vi var i Adolfström, ett litet samhälle vid världens ände typ... Haha ;)

2011-08-22 @ 23:28:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: