Adina Nyström

2011-08-06
12:00:00

Dag 10 : Skriv om tävlingen du är mest nöjd med!

Jag har bara varit med på en riktig tävling än så länge. Innan det har man alltid en avslutningstävling på ridlägrerna och jag har faktiskt varit topp 2 i alla tävlingar utom 1 då jag kom 4a pga fel galopp på gångartstävlingen. Dressyren kom jag på delad 1.a plats med Funi och Kadriljtävlingen tror jag att mitt lag kom 1a eller 2a på. Vindurtävlingen kanske ni minns hur det gick? Jag red upp 6 placeringar i fyrgångsfinalen, från sist till en delad 5e plats. I B-finalen hade jag poängen 5.08, om jag hade ridit så bra i A-finalen hade jag varit 1 hundradel från delad 3dje plats. Det är väl det nöjdaste jag kan vara för tillfället ♥


Kommentar:
#1: Mina

Sv: Hej! Hoppas allt är bra med dig! Ja, tyvärr så ska jag sälja Mimir... Hade en annons ute i början av sommaren, men då var det ingen som svarade så vi tog bort den och gjorde ett nytt försök i förrgår, och nu har redan två svarat. Måste säga att det är blandade känslor, att skiljas från honom kommer inte bli lätt, han betyder så himla mycket för mig... Men jag har vekrligen inte tid just nu, och det känns fel att en så fin och talangfull häst som han bara ska gå och skrota i hagen bara för att jag har för mycket annat att göra :( Så det blir tyvärr bäst så här, även om det skär i hjärtat på mig... Kramar!

2011-08-06 @ 22:07:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: