Adina Nyström

2010-06-19
15:14:09

Du är det finaste

Inatt sov jag över hos mina kusiner i Björsbyn, kvällen bjöd av hästprat, plättar och en kvällspromenad bland myggorna. Alla vi fyra kusiner sov uppe på övervåningen i tältsängar vilket var väldigt trevligt! Idag var vi på klubbtävling i hertsöstallarna. Inga bilder tyvärr då tävlingen var inomhus vilket gör att bilderna får extremt dålig kvalité. Men Frida och Twicket gick i alla fall felfritt i både grundomgången och omhoppningen och missade andraplatsen med 7 tiondelar. Ingen rosett men en glad Frida kom ut från ridhuset i alla fall.
Nu ska jag äta några bullenskorvar och se på det stora bröllopet.


Kommentarer:
#1: aa

sv: hihihi :D

2010-06-19 @ 18:14:40
#2: Nyström

Naw, adina! Jag vet att jag är den finaste! ;)♥

2010-06-19 @ 22:57:22

Skönt med grönt i bloggen tycker jag ;D

En fotograftalang ser jag också! Sötunge till kissemiss det där 8)



En fråga fotografer imellan - känns det tryggt att lägga ut bilder "bara sådär" på bloggen? Utan namn och copyright märken liksom :P

2010-06-21 @ 20:57:06

Det har du rätt i <:

Jag resonerar som följande- Jag vill inte lämna ut hela mitt namn för jag mår bäst som anonym. Men samtidgt så är jag rätt stolt över de foton jag tagit och vill inte att första bästa ska norpa dem och låtsas som om denna är den stolta fotografen. Och om jag skulle ha en © stämpel så måste jag ju ha mitt namn där med, annars skulle det lika gärna kunna vara jag som snott den från nån stanns. Men precis som du säger så känns det kladdigt att stämpla en stor krumelur mitt på bilden, och dessutom har även jag problemet med lathet :P

Vågar man lita på mänskligheten och släppa stoltheterna lösa utan säkerhetslina? Eller ska man behålla dem för sig själv och låta folk tro på ens ord när man säger att man är en bra fotograf? :S

2010-06-21 @ 21:35:26

Iförsig, jag får ta och lita på de goda människorna när jag postar bilder i framtiden, vilket det känns som att du övertygat mig till (: Kan ju skriva ett litet © i inlägget för säkerhets skull :3

2010-06-21 @ 22:06:18

Jomen självklart kommer skulden skickas direkt till dig då stöld sker xP Nejmen, du har ingen skyldighet i det hela ;P Tack för pratstunden btw :D

2010-06-21 @ 22:17:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: