Adina Nyström

2010-07-08
11:59:37

Typisk Nyström-are

Nyströms släkten är allt lite speciell, nästan alla av oss har väldigt lätt för att blöda näsblod vilket hände mig idag. Jag är hemma för lunch och håller på att steka köttbullar och koka makaroner när jag känner hur det börjar rinna från min näsa, jag som ignorerar det lite men sen kommer forsen, blodet bara forsar ur näsan. Jag vet att många överdriver när de säger forsar, men jag gör verkligen inte det! Blodet rann konstant i 20 min, sen fick jag nog och stoppade in en tuss i näsan, dock måste jag byta tuss typ var annan minut.. Nu ca 35 min senare så sätter jag mig och äter med en tuss i näsan, den är dock lite röd.

Hade tänkt ta kort uppifrån på toastolen som är helröd i blod och allting men sen kom jag på att ni kanske inte skulle må så bra av det, + att min kamera kanske skulle bli helröd..Okej där överdrev jag lite hej Ska vänta ut blodet och sen beger jag mig till jobbet igen.. sucksuck. Istället för blodiga bilder så får ni en fin liten bild från en tunnel i göteborg från basketlagets vistelse där i mitten på maj iår, oredigerad å allt! Pusshej 


Kommentarer:
#1: Anonym

kul vännen ;)

Allt bra?

2010-07-08 @ 15:47:24

Vad kul att du vill vara med :)

Ju fler gånger du anmäler dig desto större chans har du att vinna :)

2010-07-08 @ 16:11:18
#3: Anonym

Jag hare bra :D

Ja den är rätt hemsk :P

2010-07-08 @ 16:18:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: