Adina Nyström

2010-08-22
21:02:47

Just Talking

Imorgon börjar livet som Gymnasieelev. Jag har stor ångest just nu, vet inte alls vad jag vill. Jag är rädd över att allting kommer gå fel, jag har hela tiden haft huvudet högt och försökt få mina nära att må så bra som möjligt inför starten, men nu känner jag kaoset inom mig. Jag saknar alla mina vänner, jag vill ha Calle, Felicia, Elli bredvid mig imorgon. Men ingen av dem kommer vara där då. Det kanske är dags att stå upp på benen. Jag är en stark person, dags att se det positiva. Imorgon börjar jag Frilufts och jag kommer träffa massa nya (och gamla) trevliga människor!


Kommentarer:
#1: Maja

Du kommer klara det jättebra, det vet jag!

Puss<3

2010-08-22 @ 21:59:20
#2: Tove

Tack så mycket, ha det så trevligt du också! :D

2010-08-23 @ 08:19:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: