Adina Nyström

2010-08-20
19:21:01

I Rymden Finns Inga Känslor

Jag har precis ätit middag med Olov och mamma, entrecôte och pressad potatis blev det, gott! Jag och mamma sitter och funderar över vad vi ska göra ikväll, har kollat igenom filmer på sf's hemsida, en film som vi fastnade för var denna film, I Rymden Finns Inga Känslor, den är sååå gullig! Men vi lär gå och hyra en film eller se någon som går på TV ikväll, får väl se.


Jag har varit och klippt och färgat håret hos Mellie idag, toppade lite och la in en grå toning för att få bort den guldiga nyansen som tillkommit när mitt hår har blekts nu under sommaren. Får se hur det blir när jag tvättat ut lite av det gråa då det blev lite väl grått just nu, men det försvinner nu när det är en toning så det blir bra.


Kommentarer:
#1: Maja

Ditt hår blev säkert hur snyggt som helst(Maja som skriver från den nya bloggen)

haha, tycker också att filmen verkar vara jättegullig :)

Massa kramar <3

2010-08-20 @ 19:31:57
#2: Maja

Tack så otroligt mycket för ditt stöd gumman, dina kommentarer värmer något så otroligt. Ska ta bort den gamla bloggen, finns alldeles för många olyckliga inlägg där.

Du får skriva mitt namn i bloggen, det är ju ganska svårt att spåra om man bara ser förnamnet.

Tack åter igen gumman, du betyder ska du veta <3

Kramar <3

2010-08-20 @ 21:10:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: