Adina Nyström

2011-05-09
07:47:46

Trubbel

Igår fungerade inte blogg.se för mig vilket ledde till att bloggning blev helt omöjligt. Men min blogginspiration har ändå inte varit på topp så det var väl ett bra tillfälle för blogg.se att lägga ner.. :) Jag har i alla fall tillbringat ungefär 10 timmar på kulturskolan för att repa inför vår föreställning som äger rum nästa helg (!), jag körde moped till min kusin på lördagkväll och sov över där. Men på morgonen så startade den inte. Tändstiftet var trasigt och sedan gick kopplingsvajern av när vi försökte få igång den. Den är inte min favorit just nu.

Nu åker jag till skolan, ska klätta hela förmiddagen för att sedan återvända till skolan. När skolan är över åker jag och mamma ut till träsket. Lär väl bli ett dagens ridning inlägg ikväll, men inte så mycket mer.. :)


Kommentarer:
#1: Julia

Blogg.se fungerade inte för mig heller under hela kvällen.



En får föreställning låter spännande ;)

2011-05-09 @ 08:59:55
#2: Maja

Blogg.se hade nog ganska mycket problem, jag kunde logga in men kommentarerna visades nte xd

Åh, kul med föreställning!

Puss<3

2011-05-09 @ 16:58:47
#3: Anna

Det är såå irriterande när blogg.se inte fungerar!

Lycka till på föreställningen sen :)

2011-05-10 @ 18:02:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: