Adina Nyström

2011-05-26
12:23:00

Önskar ni någonting speciellt?

Är det någonting ni önskar att läsa om? Jag åker som sagt till Skellefteå och tävlar imorgon men om ni är snabba att tipsa om vad ni vill läsa kanske jag hinner förbereda något sådant inlägg innan vi åker. Evelina kommer ha med en dator dit ner, men bara för det kommer jag inte garantera att jag bloggar. Ska nog försöka hålla mig tills jag kommer hem mer bara av principer. Något tidsinställt inlägg kanske kommer upp, vi får se.. :) Men, är det någonting speciellt ni önskar läsa om? Redigeringfilm fick jag förslag på förra gången jag frågade, men det har jag inte lyckats fixa än. Det får bli till sommaren. JAG LOVAR!

glöm för Guds skull inte att ställa en fråga. Avslutas ikväll!


Evelina lekte med min kamera sist vi träffades och får stå för bilden.. hihi


Kommentarer:
#1: Anna

Kanske ett inlägg om hur du redigerar dina bilder, inte bara före och efter för då fattar man inte så mycket vad du har gjort xD



Kanske att du tipsar om några bra ridbyxor, stövlar elr annan utrustning som du gillar :)

2011-05-26 @ 15:32:17

SVAR: tack så himla mycket! :D



outfits! huihi

2011-05-26 @ 17:48:30
#3: Malin E

Fin blogg du har! Vilka klasser ska du och Funi starta i helgen? :)

2011-05-26 @ 17:49:31
#4: Alma

Lycka till Adina! :D

2011-05-26 @ 18:59:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: