Adina Nyström

2011-03-28
15:35:00

Pimpeltävling INSTÄLLD

Idag skulle vi egentligen haft pimpeltävling, igårkväll hade jag gjort iordning allting för dagens pimpeltävling. Bakat muffins, dragit fram en termos, fäst liggunderlaget i kameraväskan, laddat batterierna och tömt minneskorten. Men såklart ska det bli ändrade planer och det blir klättring och info om vårresan till Abisko/Björkliden/Riksgränsen, vilket kanske inte satt helt fel. Men jag hade sett fram emot att ligga i solen och pimpla under tiden som jag äter muffins och dricker varm choklad. Men så blev inte fallet. Hur har din dag varit?



Kommentarer:
#1: fridan

pimpeltävling? :o är de sånt där man gör ett hål i isen o metar typ? :D



sv: jo det är bra att va försiktig! har ju dock ridit ut en del nu så han är van vid det lite hårdare :) blev inget monsterpass heller, bara en runda på sammalagt 40min :)

2011-03-28 @ 15:38:46
#2: Maja

Min dag har varit supermysig. Soligt och fint och så var man ledig på det :)

2011-03-28 @ 17:05:06
#3: Alva

sv: jag har också värsta ångesten över tävlingsoutfiten! Måste egentligen köpa en ny jacka/kavaj, men vet inte vad för någon, och mina vita ridbyxor börjar bli försmå, så jag måste troligen köpa nya. Det blir så himla dyrt också

Kramar Alva

2011-03-28 @ 19:25:43
#4: Emma

fin blogg. :)

2011-03-28 @ 22:19:56
#5: Linnéa

Vad coolt med pimpeltävling! Hur går det till?

Min dag var väl inte alltför bra, inledde dagen med att svimma ;O nu sitter jag och försöker jobba med ett so-arbete, kommer inte bli mycket sömn inatt haha!

2011-03-28 @ 23:16:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: