Adina Nyström

2011-03-15
12:56:00

Högblank Svart Gitarr

Själv har jag en högblank svart gitarr, det är jättesnyggt (!) men dock syns det direkt om den är skitig vilket den lätt blir. Fingeravtryck och damm är någonting om alltid är ett stort problem, för att behålla den fräsh måste man torka av den åtminstone en gång i veckan. Jag orkar inte göra det utan min gitarr får sig en riktig rengöring ungefär var 3 vecka eller liknande.. Oftast ser den dock ut som bilderna här nedan visar. Så om du vill köpa en snygg gitarr att hänga upp på väggen - en ljusbrun är nog det bästa köpet. På den svarta syns repor och alla små skavanker direkt och det är inte precis dem man vill visa när man ska sitta på en scen med en stor folkklunga till publik. Men, en välskött högblank svart gitarr är LÄTT det snyggaste!

Omröstningen Hur många inlägg per dag ska den "perfekta bloggen" skriva? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen läsarundersökning!

 


Kommentarer:
#1: Maja

Oj, nu känner jag mig dålig. Gör aldrig rent min gitarr, har en vanlig akustisk nylånsträngad. Som jag verkligen älskar, gud vilket bra köp det var!

2011-03-15 @ 17:32:09
#2: emilia

jag har också en svart :)

2011-03-17 @ 08:58:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: