Adina Nyström

2011-06-06
16:13:00

Du gamla du fria du smällfeta ko

Idag är det Sveriges nationaldag och vi alla är lediga trots att det är måndag! Jag ska äta middag hos kära Ellinor då min mamma och pappa inte kommer hem förän sent ikväll. Förut när vi bodde i huset hade vi alltid en liten kvartersfest den 6 juni, men nu bor vi inte kvar där längre så den traditionen är nästan som bortblåst, vilket är lite tråkigt. Jag gillar traditioner! Brukar ni göra någonting speciellt på nationaldagen?


Google is your best friend


Kommentarer:
#1: Maja

Ha det jättebra diag :D

Hos oss gör vi aldrig någonting, lite tråkigt egentligen xd

Puss<3

2011-06-06 @ 16:51:33
#2: Patricia

svar: min ponny gör ;) tillsammans med min bästavän Lisa som tävlar galopp med hennes andra ponny oxå :) jag vågar inte.. ^^

2011-06-06 @ 16:55:58
#3: Linnéa

Brukar inte göra något speciellt förutom att sova.. Haha skönt att vara ledig ;)

2011-06-06 @ 21:56:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: