Adina Nyström

2011-06-30
23:44:44

Dagens Ridning

Pga den långa turen igår blev det endast ett lättare longeringspass idag. Började med lite skritt och trav i korallen, övade på att han skulle komma in till mig i mitten när jag bad om det, att han skulle vända, stanna och öka tempot på mitt kommando. Vilken skillnad från förra sommaren! Sedan gick vi ut på ridbanan och jag ledde honom över upphöjda bommar, longerade honom med lina över bommarna och sedan släppte jag honom lös och då sprang han i en perfekt cirkel runt mig och sprang över bommarna! Amazing, trodde aldrig att Funi skulle göra det..(!!) Två bragder på två dagar, imorgon blir det jaktrundan på ca 1½-2 timmar med Johannes och några till. Blir nog bra :)


Kommentarer:
#1: Patricia

haha gud så söt bild :)

2011-07-02 @ 21:46:06
#2: Linda

Hahah gud vilken charmig bild!

2011-07-06 @ 18:26:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: