Adina Nyström

2011-07-01
13:51:16

Dagens Ridning

"Jaktrundan" var en bra tur, red hemifrån 8 minuter i 9 och mötte upp Sara, Johannes, Annicka & Carina kvart över 9 som bestämt. Vi red över stenar, stockar, vattenpölar och myrer i skritt, trav och tölt. Stannade på ett berg och fikade lite innan vi vände hemåt igen. Funi var pigg och glad, även något stressad som han lätt blir med sällskap och inte får vara först. Vid elva skiljdes vi åt och på hemvägen tränade jag lite övergångar, trots att han bara hängt och varit jobbig hela ridturen avslutades den bra i alla fall, han gick på riktigt bra. Sänkte sig naturligt och lyssnade på mina halvhalter.

Jag kan dock behöva böja igenom honom ordentligt imorgon, det får nog bli så. Har blivit en del lek senaste tre gångerna nu.. Men det kan också behövas!


Kommentarer:

Nu är tävlingen avgjord, kika in om det blev DU som vann! :D

För att lättast hålla koll på nya tävlingar med ännu bättre vinster - lägg till min blogg på bloglovin!



Vänliga hälsningar,

Sofie - sofieochexit.blogspot.com

2011-07-01 @ 22:29:06
#2: Evelin.

Å vilken mysig bild!!

2011-07-02 @ 19:46:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: