Adina Nyström

2011-07-02
16:43:45

Dagens Ridning

Då det blivit uteritter och lek tidigare tre ridturer var det dags för böjning på ridbanan idag. Elli följde med och påpekade min sits stup i kvarten, nyttigt värre! "Kolla dit du ska!", "Räta på ryggen!", "Luta dig inte inåt på volten", "Bättre stöd på yttertygeln" osv.. Värmde upp på långa tyglar med lite volter innan jag sedan började rida öppna på volt, och sedan även klockan. När han släppte fint fick han trava några varv på volten innan vi sedan gick ner i skritt och böjde igenom igen.

Efter det blev det lite tölt efter volter och fyrkantsspåret, jobba med att få honom att komma in mellan mina hjälper och lätta fram. Avslutade med lite tempoväxlingar på ovalen innan vi skrittade av. Funi kändes bättre än förväntat, han var långt ifrån lika stel som jag trodde han skulle vara då vi mest lekt de senaste tre passen - men det kändes bra! Nöjd chej


Kommentarer:

Svar: tack Adina!!!! för alla kommentarer :) <3

2011-07-02 @ 18:21:19
#2: Evelin.

Svar: Ja riktigt riktigt roligt! :'D<3

2011-07-02 @ 19:49:31

haha, men guu vilken sötnos!!

shettis?

2011-07-04 @ 22:59:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: