Adina Nyström

2011-07-30
12:00:00

Dag 3 : En fin häst/ponny som inte är din egen

Fina hästar finns överallt, men en häst jag verkligen tycker är riktigt fin är Carros Örn som dessutom är tillsalu. Om jag inte skulle börja det tyngsta året på gymnasiet nu och om jag hade haft körtkort hade jag lätt farit och provridit. Men för tillfället har jag inte tiden för en egen häst tyvärr.

Vad jag läst på Carros blogg är att Örn är en känslig häst och väldigt speciell. Vilket är vad jag vill ha, dock vet jag inte om det kanske är lite för mycket power i honom för mig. Men som sagt, han är en häst jag lätt hade åkt och provridit om jag skulle köpa häst.


Kommentarer:
#1: Ellaan

Shiit va fin häst! :o

2011-07-30 @ 17:02:04
#2: Caroline

Va gulligt av dig att skriva :) Min söta ponny plutt.



Har har utvecklats massor sedan ja flytta, så velar nu om ja kanske ska behålla honom :D

2011-08-10 @ 22:33:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: