Adina Nyström

2011-01-22
08:10:45

Dröm - Nej - Dröm ?

Har det någonsin hänt dig att du vaknar av väckarklockan, kliver upp, klär på dig, äter frukost och gör dig iordning för att sedan vakna på riktigt och inse att du inte gjort någonting egentligen. Att du bara drömt att du gjort allt det där? Jag hade precis en liknande dröm. Jag drömde att jag fick ont i mitt knä, började planera att jag måste kolla upp det för att förhindra större knäproblem. Tänkte att jag inte skulle kunna rida längre och sedan öppnade jag ögonen - och nu känner jag ingen smärta i knäet.
Jag hoppas djupt och innerligt att det var en dröm och att jag inte kommer behöva sätta alla bollarna i rullning som jag kom på i drömmen. Jag vill fortsätta ha friska knän


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: