Adina Nyström

2011-01-20
15:59:07

Subway

Idag var det långlunch så jag och några vänner valde att gå ut och äta. Eftersom Tove hade rabatter på Subway var det självklart att det var dit vi gick. Jag beställde en av kycklingsorterna och man fick sin macka fort vilket var skönt. Vi drog ihop fyra bord för att alla sju ville sitta bredvid varandra. Dock var det väldigt trångt, inte för att vi drog ihop alla borden, utan redan innan. Det var som om de hade tryckt ihop så många stolar och bord som fick plats för att massvis med människor skulle få plats att äta. Men vem vill sitta med ryggstödet 1 dm från nästa bord? Inga trevliga tavlor, gardiner eller sådant som gör att man känner sig hemma, det var helt enkelt bara tråkigt, trångt och jobbigt.
Jag är extremt dålig på att välja mat, och gjorde inget höjdarval idag heller, men det kan säkert vara gott om man väljer rätt.

Men det blir i alla fall en diss för Subway, nästa gång kommer jag leda resten till Sub & CO som har mycket godare mackor. Jag är en currytjej och deras varmrostade currymackor är bara för goda!


Kommentarer:
#1: Natalia

Hej, fin bild :) Har du testat ta kort på vattendoppar? Gjort det idag, blev jätte bra. Kolla in på fotbloggen min:)

2011-01-20 @ 16:20:54
#2: Maja

Håller med dig om att curry är namnamn! Längesen jag åt på subway, men jag tror att jag gillar det ^^

Puss<3

2011-01-20 @ 17:03:42
#3: Billie

Vilken inspirerande bild. :) Jag tyckte om det här inlägget.



//BILLIE WHO

2011-01-20 @ 20:37:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: