Adina Nyström

2011-01-07
13:01:00

Musiktips
Min musik är mycket inspirerad från en gammal vän. Hon visade mig vad bra musik kan vara, och sedan har det även kommit mycket från min familj. Min sångpedagog Lena har även visat mig ett par väldigt speciella men härliga låtar. Gammal rock är någonting som ligger mig nära hjärtat, blues och även jazz finns också där någonstans.
Jag har ingen speciell favoritartist, ofta gillar jag en eller två låtar speciellt från en viss artist. För 12 år sedan var det Marie Fredrikssons "Äntligen" som låg på toplistan, jag hade ett band med enbart den låten på en hel sida. Stackars mina bröder och föräldrar som fick lyssna på den ungefär halva vägen ner till Stockholm. Efter att vi lyssnat på samma låt ungefär 62 gånger sa pappa att det fick räcka och de bytte till Olovs skivor istället. Det var tider det!
Om ni vill lyssna på min spotifylista kan ni alltid kika »HÄR«
VARA VÄNNER - JAKOB HELLMAN
EN MAN DU TYCKTE OM - BO KASPERS ORKESTER
NEW SHOES - PAOLO NUTINI
EN MÄNNISKA - FREDA
TRUE COLORS - ANE BRUN

Kommentarer:

svar: ett program som heter camstudio. tyvärr blir kvaliteten ganska dålig :/

2011-01-07 @ 13:07:07
#2: Natalia

Vi höll fast repet själv ;)

2011-01-07 @ 18:33:26
#3: Anonym

Bo Kaspers*

2011-01-09 @ 14:22:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: