Adina Nyström

2011-01-03
20:14:53

Luleå Domkyrka
Jag och Evelina tog oss en liten tur för att leta mors mobil som hon tappat på vägen till jobbet (vars en av frysarna lagt av - vilket ledde till att de fick tömma ungefär 1 konteiner med mat, men det är en annan historia). En kvinna svarade i andra änden som hade hittat mobilen så vi fick springa till henne och hämta mobilen.
På vägen hem stannade vi vid Grisen och Luleå Domkyrka för att ta några bilder, det låg ett sådant vackert snölager över hela kyrkan så vi kunde inte låta bli. Dock blev väl ingen bild perfekt, men detta är väl det närmsta jag kom, har redigerat lite skärpa, kontrast och färger.

Kommentarer:
#1: Evelina

Den blev ju bättre än jag trodde! :)

2011-01-04 @ 00:27:20
#2: Josse

Ohh, snyggt! Jag har hört mycket om denna omtalade gris, kan man få se en bild på den från framsidan? ;)

2011-01-04 @ 03:38:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: