Adina Nyström

2011-01-21
20:31:38

I Knyttets Värld

Idag var jag och hälsade på i Knyttets värld (Knyttet är ett litet troll från mumindalen). Det var fullt av dans, sång och läskiga fladdermöss. Föreställningen är egentligen för barn som är ungefär fyra år, men jag blev mycket nyfiken och glad - jag förstår verkligen hur de känner sig. Åh vad jag längtar tills vi ska börja med föreställningen!

I vår ska vi nämligen sätta upp en föreställning som ska heta "Vem ska trösta Knyttet" som är baserad på Tove Janssons bok som just heter "Vem ska trösta Knyttet". Knyttet är ett sorts troll som lever ensam i skogen. Han är mycket blyg och rädd av sig. Han bestämmer sig en kall mörk kväll för att ge sig ut och finna någon som han kan glädjas med.

>

Kommentarer:

du jag tänkte faktiskt på det! men sen lyckades jag inte få de andra lika röda på ett snyggt sätt, så det fick vara haha ;)

2011-01-21 @ 20:45:11
#2: Anna

sv: nä orkar inte :)

2011-01-21 @ 23:03:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: