Adina Nyström

2011-01-25
14:51:44

Happy Days
Åh vad jag älskar musik! Idag hade vi estetiskt val för andra gången under gymnasietiden. Självklart har jag valt musik. Vi har hittils varit i storgrupp och spelat och övat med stämbanden tillsammans. När de idag skulle introducera gruppen för låten vi skulle öva på idag som var Have You Ever Seen The Rain med CCR satt jag bara och log och försökte hålla mig för skratt. Jag var så grymt lycklig! Länge sedan jag varit så glad, musik fyller en med glädje.

Kommentarer:
#1: JOSEFINE

Sv: Tack, jo jag hoppas att jag frisknar till snart.. :)



Vad härligt med en sådan känsla, jag känner också så ibland och då är allt liksom så himla bra!

2011-01-25 @ 20:15:45
#2: Jessie

Vilken fin blogg o vilket härligt inlägg :D

kram!

2011-02-01 @ 14:53:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: