Adina Nyström

2011-01-13
12:51:00

Godmorgon Världen
Det finns faktiskt en sak som jag inte berättat för er än, inte för att jag inte vill att ni ska veta om det - utan mer för att jag inte kommit på ett bra sätt att presentera det. Det är nämligen så att om exakt 6 veckor och 1 dag (eller 43 dagar) ska jag åka och hälsa på min kusin som är i USA som Au Pair. Hon bor hos en familj och tar hand om deras barn på heltid. De går i skolan på dagarna, men hon ser till att de kommer med skolbussen, hämtar dem från bussen och sedan leker hon med dem tills föräldrarna kommer hem. Det ska verkligen bli jättemysigt! Jag saknar min Josefin, har inte träffat henne sedan den 19 Juni 2010 då vi hade en avslutningsmiddag med henne. Men om 44 dagar, då smäller det! (1 dag blir alltså resdag)
Jag och Jossan julaftonsmorgonen 2009

Kommentar:
#1: Linnea

Oj råkade skicka en tom kommentar.. :P



Vad najs att åka till USA :D vart i USA bor hon?

2011-01-13 @ 15:46:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: