Adina Nyström

2011-01-02
17:50:43

Dagens Ridning
Idag gjorde jag vad jag egentligen borde gjort senast när jag bara longerade honom. Red i öppna på volten i skritt och försökte lite i tölt. Han jobbade på helt okej men bet tag en hel del i munnen. Han lyssnade lite bättre mot slutet så då bytte jag till trav istället och sedan busade vi lite i galopp. Han blev jättepigg och verkligen kastade sig iväg i galopp, första gången höll jag på att ramla av, heh.
Vi galopperade lite i djupsnön och sedan tänkte jag galoppera efter vägen en bit, men när vi sprang förbi ingången till huset svängde han in dit och galopperade till stalldörren. Vi vände och skrittade av för att sedan vända hem igen.
Ändå helt okej nöjd med dagens ridpass. Lektion på onsdag, då blir det en riktig genomkörare

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: