Adina Nyström

2011-02-14
14:27:00

Har du ett Virusskydd Installerat?
Sitter och kikar runt lite på internet efter virusskydd, mitt tog nämligen slut igår och jag känner redan hur seg min dator blivit - helt sjukt! Det tråkiga är att 1 år kostar ungefär 800 kr om man ska köpa Norton Antivirus vilket är en del, men samtidigt kanske det är värt det? Ska kolla med pappa och mamma när de kommer hem, dock lär det bli ett nej, virusskydd till en gammal dator kanske inte är vad man lägger krut på. Använder du virusskydd på din dator?

Kommentarer:
#1: Linnea

Jag tror vi har nått virusprogram, är dock inte helt säker..:P Men jag hade ingen aning om att dom kostade så mycket :O

2011-02-14 @ 16:23:24
#2: elin

jag har hört att norton ska "sega ner" datorn! hade det först, men nu har jag eset nod32 :)

2011-02-14 @ 17:48:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: