Adina Nyström

2011-04-23
20:12:00

Mysväder!

Idag har det varit toppenväder! Evelina och Alle skjutsade mig till bussen som gick halv tio hem till Luleå i förmiddags. Solen sken och det var obeskrivligt svårt att sova kan jag då säga - stor skillnad i snöväg har skett under dessa tre nätter kan jag meddela! När jag anlände till Luleå lämnade jag min väska i trappuppgången utanför vår dörr då jag inte hade någon nyckel och alla var i stugan. Gick upp på stan och letade lite klänningar under tiden som jag väntade in Calle och Sanna. Vi käkade lite på stan, solen sken och vi köpte en glass. Mitt sötsaksuppehåll har verkligen inte gått speciellt bra denna vecka kan jag meddela. Evelina fyllde ju år igår så det blev marrängtårta och kakor, idag mjukglass och tidigare i veckan blev det en till glass.. Bara att ta nya tag och hoppas på sämre väder så man inte vill ha glass.. heh. Nu ska vi sätta igång grillen för första gången iår (för mig), har ni grillat någonting iår?


Kommentarer:
#1: evelina

SV: haha, du kom ihåg min blogg adress? jo, du får faktiskt guida mig igenom det här med fixandet av hästbloggen ;)

2011-04-23 @ 21:14:14
#2: Anonym

Vi grillade också för första gången iår idag :D



sv; Jaa, men nu kommer jag sakna honom när jag åker hem! :/

Loki går typ mycke bättre i form när man tömkör/kör än rider :o

2011-04-23 @ 22:40:29
#3: fredrika

Jag har hunnit med att grilla 2 gånger redan iår! :D

Man får verkligen en mysig känsla när man grillar tycker jag.

2011-04-25 @ 17:21:34
#4: Linnéa

Vi har grillat typ 5 ggr, har inte så bra koll faktiskt haha :)

2011-04-29 @ 20:45:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: