Adina Nyström

2011-04-01
13:44:00

Inspiration för Tävling

Jag skulle behöva lite hjälp på en bra tävlingsoutfit, sitter här och försöker leta efter en bra jacka som kan fungera på tävling, men även till vardags. En kavaj känner jag inte för just nu, bättre att köpa en jacka till att börja med än att köpa en kavaj som kommer användas en gång och sedan ligga och ruttna i min garderob tills jag kommer på att tävla igen, bättre med en jacka som kan användas till både och. Så, har ni något bra förslag? Jackan här nere är en jag hittat som jag tror skulle fungera - vad tror ni? Lämna gärna länkar till snygga jackor om ni vet någon! :)


Hittad här


Kommentarer:
#1: Linnéa

Tycker den du redan hittat var supersnygg! :)

2011-04-01 @ 16:06:06
#2: Evelina

Så det blir tävling ändå? :)

2011-04-01 @ 19:21:59
#3: Lisaaa

Gå in och kika på Horze.se, dom har väldigt många snygga :)!

2011-04-04 @ 21:14:15
#4: Alva

jag tycker att denna (http://www.filippasridsport.se/sv/shop/ryttare/jackor_och_vastar/megan_softshelljacka_fran_equipage.html) jacka från equipage är både snygg och prisvärd, ett plus är att den är gjord i softshell, som är både vind- och vattentätt. Jag funderar på att köpa den för att tävla i. Kostar 589 kr. :)

2011-04-11 @ 22:09:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: