Adina Nyström

2011-04-21
15:35:28

Ilandsproblem

Jag och Evelina har varit ute på äventyr med hennes småpollar, bland annat har vi påbörjat inridningen på hennes unghäst som är 3½ år nu. Det har gått toppen! Ska skriva lite mer detaljerat senare, men nu när hästarna är gjorda vet vi inte alls vad man kan hitta på. Jag tänkte att vi kunde åka och köpa glass, men Eve stoppar mig. Jag håller på att få hål i några tänder och att jag har sötsaksuppehåll. Men alltså, vad gör man när man inte får äta lixxom? Allting man gör handlar om att äta. Ta ett fika på stan, äta godis på kvällen, åka och köpa glass när det är varmt (vilket det visserligen inte är här uppe som tur är) eller baka en kaka. Så, vad gör man egentligen nu? Vi ska i alla fall ut på en liten prommis nu så får vi väl se vad som händer. Det är påsk trots allt!


På tal om mat, vad säger ni om våran lyx-lunch? MUMS!


Kommentar:
#1: fridan

gott det såg ut!! och jag mumsar godis nu hihi :)



sv: kalle är halt så därför blir de inte tävling för oss :(

2011-04-21 @ 18:11:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: