Adina Nyström

2010-09-27
10:24:11

Walking By Myself
Sovmorgon klagar man inte på! Har precis lagt in rubriken till min debattartikel och skickat den till läraren, direkt efter skolan ska jag och Elli ta bussen ut till stallet, äntligen ska jag få träffa Funi efter en veckas uppehåll nu när jag varit sjuk, dock får jag inte rida för mamma. Vi kommer väl arbeta med markarbete eller liknande. Nu ska jag jobba lite matte innan jag ska göra lunch och gå till skolan! Jag klagar inte på 40 minuters lektion.. heh


Kommentarer:
#1: Maja

SV:

Du har helt rätt, fan vad klok du är gumman. Ja, jag ska verkligen försöka. Tårtan har jag ju bestämt mig för, men något mer ska det bli. Det kan vara allt från en frukt till en chokladbit, det är säkert lika jobbigt ångestmässigt ändå.

Puuss<3

2010-09-27 @ 15:26:16
#2: Anonym

Super fina bilder :P

2010-09-27 @ 19:29:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: