Adina Nyström

2010-09-15
15:29:06

Vem Kan Segla

Då vi fick en matteplanering idag som säger att man ska vara 7 sidor längre fram imorgon kan ni nog lista ut vad jag kommer jobba med hela kvällen. Förutom att jag ska träna basket, gratulera en stor Anton som fyller 8 eller 9 år och skriva en argumentation i svenska. Min kväll är som handen i hansken! Blev det verkligen rätt där...?
Här nedan ser ni en bild på Anton innan han och hans (och mina) andra kusiner skulle bada, Han var en sjökapten!


Kommentarer:
#1: anna

sv:haha det kan jag så gärna så ;D

2010-09-15 @ 15:53:24

Sv; Tackar! :D

Politik är väldigt intressant. :) Vilken sida står du på i valet? :)

Antingen vill jag gå barn- och fritid eller så vill jag gå samhäll. :)

2010-09-15 @ 16:43:16

Sv; Nej, det är inte det svåraste att komma in på men jag vill ha bra betyg för då kan jag komma in på vilken linje jag vill ;)

Är oxå en vänster inom politikens värld :)

2010-09-15 @ 17:30:53
#4: Maja

Usch, låter verkligen inte mysigt med så mycket att göra. Jag har som tur är gjort klart det mesta på lektionerna, och håltimmarna. Men lite har jag kvar, som att öva på sångläxan tex.

Gud vad gullig han är, fan att han inte var några år äldre ;)

Puss<3

2010-09-15 @ 19:23:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: