Adina Nyström

2010-09-26
16:30:50

Snurra Min Jord Igen

Igår var det dags för min överraskning som jag fick av Calle och Ellinor när jag fyllde år, jag skulle vara utanför Ellies hus 12:16, när jag öppnade dörren bemöttes jag av partytutor, jirlanger och balonger! Det blev ett stort festande men tårta, apelsindricka och kakor. Jag fick åka med ögonbindel i bilen som körde flera varv i rondellerna för att jag ej skulle känna igen mig, vi slutade tillslut en bowling hall och bowlade i en timma. Mycket skratt och en härlig dag! Bilderna kan väl få tala sitt också.


Kommentarer:
#1: Maja

Gud, det ser riktigt roligt ut!

Hoppas att ni hade så trevligt som det ser ut som att ni hade!

Puss<3

2010-09-26 @ 17:57:57
#2: Alma

Kul du verkar ha haft :D



sv; nää:o berätta! :D

2010-09-26 @ 18:03:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: