Adina Nyström

2010-09-19
16:50:21

Kukkola
Kukkola var härligt! Trots förkylning och gräns till feberfrossa njöt jag fullt ut. Jag och Erik busade på, fotograferade och självklart var det tid för gitarr och sång sedan mot kvällskvisten. Jag har saknat forsen, människorna och känslan av gården. Dock hade jag verkligen sett fram emot att sitta i grillstugan och halstra sikar som vi gjort alla andra åren men detta hann vi ej med, tyvärr. Men jag och Erik gjorde det goda av situationen, gubbarna bastade halva nätterna, vi sov i källaren i rangliga sängar och det var precis som det alltid varit, och jag älskar det!


Kommentarer:
#1: Josse

ÅH. Jag vill också till Kukkula...

2010-09-20 @ 03:55:16
#2: Hanna :)

Jag vill också dit!! jag vill till stugan, bara rymma från all skit!

2010-09-20 @ 21:37:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: