Adina Nyström

2010-09-05
11:39:57

I Rymden Finns Inga Känslor
Igårkväll var jag och Flisan på bio. Vi såg filmen "I Rymden Finns Inga Känslor". Jag hade höga förväntningar på filmen på grund av den extremt söta trailern (som du kan se HÄR), men tyvärr levde inte filmen upp till de förväntningarna. Filmen var visserligen jättesöt, men långt ifrån lika söt som jag förväntat mig. Den var lite annorlunda men vi fick några skrattstunder.

Filmens betyg får nog bli 2 av 5 möjliga då för att den inte klistrade fast en i stolen, varken gav hysteriska skrattattacker eller gråtattacker, mina ögon förblev torra, man kände sig aldrig riktigt fast i storyn eller så som man vill att det ska kännas när man är på bio. Självklart tyckte jag att Simon var jättesöt och att Sam var jättesnäll. Men det räckte inte. Inte den här gången. Men bara för att jag gav låga betyg betyder det inte att du inte kommer tycka den är bra. Den var söt och jag vill inte ta ifrån er chansen att lära känna söta Simon och omtänksamme Sam.

Kommentarer:
#1: anna

sv: heh taack :D<3

2010-09-05 @ 16:15:14
#2: Maja

TRåkigt att filmen inte var lika bra som du förväntat dig, men det kan ju inte alltid vara bra.

Hoppas att allt är bra med dig,

Puss<3

2010-09-05 @ 19:17:52
#3: Maja

SV: Jag äter normalportioner till lunch och middag, alltså typ 1/3 av pasta, kött/fisk och grönsaker.

Ett ex) 8 köttbullar och 1,5 dl okokt pasta(när man kokar den blir det kanske 2,5 dl?)

Tack för allt stöd gumman, jag vet att jag måste klara det här och jag kommer klara det här!

Puss<3

2010-09-06 @ 09:09:16
#4: anna

sv: låter bra det :D

2010-09-06 @ 20:25:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: