Adina Nyström

2010-09-19
16:57:04

Basketbollens Dagar
I helgen spelades BBD (Basketbollens Dagar) i Arcushallen och BKBV hade anmält ett U18 lag. Lördagsmatcherna var sega men till slut fick vi till bra bolltempo och lyckades vinna en match medans den andra förlorade vi med några poäng. Idag var det dags för den sista matchen, eftersom jag kände mig så risig igårkväll ville jag inte uppleva den känslan igen och valde att stå över dagens match och tagga för att vara frisk till veckan istället. Men laget spelade riktigt bra, bra energi och det slutade med att vi vann den matchen med 2 poäng! Riktigt kul var det att se vilket ledde till att jag ångrade att jag valt att stå över matchen, men samtidigt vet jag att jag gjorde rätt, men det är så kul att spela!


Kommentarer:
#1: Maja

Härligt att ni vann, men synd att du inte var med. Men nu taggar du inför nästa match, då kommer du säkert vara på topp igen!

Puss<3

2010-09-19 @ 18:06:30

svar: jag fotade ett spindelnät när det regnade och resten är efterarbete:)

2010-09-19 @ 18:29:32
#3: Moa

Haha, ja, han är grymt fin lille Oskar ^^ Nää, han är inte min. Han tillhör skolan som jag gick på tidigare :) ELLERHUR, om den där skäcken va snygg eller vad! :D vill ha hahah

2010-09-20 @ 14:56:30
#4: Mina

Sv: Vilken tur, fick en jättehemsk tanke när jag fick din kommentar om att jag fått folk att tro att jag var helt konstig, haha..! Tusen tack, det värmer massor :D Visst är bilden av en islandshäst, i regn, iklädd ett regntäcke mer än skrattretande?



Måste bara säga att du verkligen har fantastiskt fina bilder på din blogg, gud vad duktig du är! :D

2010-09-20 @ 16:25:35
#5: Tove

Tack :) Jag kände att jag bara försummade den gamla bloggen, så då tog jag bort den i stället (:

2010-09-21 @ 06:51:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: