Adina Nyström

2010-09-05
00:16:27

ABISKO

17:34 stannade tåget på stationen och 21 trötta 16 åringar klev ut. Doften av svett gick inte omärkt förbi då ingen av dessa duschat på dessa fyra dagar, vi hade knappt bytt ett klädesplagg och hårtofsarna var fulla av hårfett. Ingen vacker syn alltid alltså. Men lyckliga var vi! Vi har vandrat ca 3,5 mil skulle jag tro, bra tempo vandrat i snö, dagg, regn sol och genom blöta jockar. Maten har varit gudomlig, min grupp var grym (!!) på att laga mat. Tur att några hade med sig kameror så ni får se vilka vackra vyer vi vandrat genom. Om vi ska på dagsturer någon gång i framtiden ska kameran lätt med, men jag orkar inte bära den om jag ska gå 3.5 mil med den runt halsen.


Kommentar:
#1: Maja

Gud vad vackert, jag skulle typ dö om jag gick så långt xd Eller, jag gillar faktiskt att vandra m.m. Men jag tror att jag med mina problem inte borde göra det. Härligt att du har haft det bra!

Puss<3

2010-09-05 @ 08:52:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: