Adina Nyström

2010-10-22
19:56:11

I'm Still Standin'

Hade prov på 3 kapitel i Naturkunskap A idag, svårt med ett så pass stort prov och jag tänker inte uttala mig i hur jag tror det har gått för min magkänsla har visat helt fel under förra veckans prov. Jag var färdig med provet 09:17 och sedan var det helg då samhällsläraren är sjuk. Min redan extremt korta dag blev alltså ännu kortare (var det verkligen möjligt?).

På vägen hem stötte jag, Julia, Tove och Jonathan på en kvinna som ville fråga oss några frågor om matchen mellan Luleå Hockey och Skellefteå som går av stapeln idag (?). HAHAH som ni kanske märker var inte jag den mest optimala människan att fråga, och jag kan nog säga att ingen av oss är några vidare hockeyfantaster. Vi svarade på hennes frågor och babblade på som man ska, pratade om LHFs utmärkta lagkänsla och att de har jättebra tränare osv, och sedan gick vi, lite smått fnissiga efter våran jättefina intervju.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: