Adina Nyström

2010-10-09
18:05:06

Kurt och Otto
Imorse följde jag med Felicia till Nickbyn, härligt att träffa min brud igen! Då Bulta flyttade förra helgen fick jag rida Hamlina istället som är en helt annan häst men som jag säkert kommer lära mig tycka om i framtiden, om jag minns rätt så var jag lite skeptisk mot Bulta i början också. Katten Jonsson gick bort för någon månad sedan men nu väntade två kattungar i stallet, Otto och Kurt. Otto är den vita. De båda var mycket keliga och härliga personligheter!


Kommentarer:
#1: Maja

Nej men gud vilka gulliga katter <3

SV: Tack för allt stöd gumman, idag blev det 5 salta bilar utöver matschemat, vilket var enormt gott :)

Puss<3

2010-10-09 @ 18:30:49

Gud vilka sötnosar! :D

2010-10-10 @ 15:23:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: