Adina Nyström

2010-11-28
20:04:49

Skyltsöndag
Skyltsöndag idag! Som alla andra år var det sång på stan med Kulturskolan, utklädda till olika väsen med julstämning. Själv var jag utklädd till tant med en skinnkappa som mamma köpt på en loppis, sjal, glasögon och mörklila läppar. Det var riktigt härligt att vara där i julstämningen, dricka glögg, prata med stämningsfulla luleåbor och sprida glädje. Verkligen en höjdpunkt på året! Alla var riktigt duktiga och vi skötte det galant! Åh vad jag älskar Luleå Kulturskola!
Vad gör eran stad när det är skyltsöndag?


Se alla bilder här                                                                                                                                       Foto: Tommy Björklund


Kommentarer:
#1: Emma H.

Ser verkligen super härligt ut!

Julskyltningen (som våran heter) kommer jag missa eftersom jag jobbar från 07.00-16.00 :(

2010-11-28 @ 21:21:39
#2: Linnéa

Vad härligt det låter, och ser ut hihi ;D

Jag vet inte om vi har skyltsöndag, eller så har vi två? Det var något idag iaf, folk sålde lite julgodis på torget och några var utklädda till tomtar. Sen har vi nått närmare jul också, då är det mer folk med lucia och så :)

2010-11-28 @ 23:39:14
#3: Emma H.

Sv: Kanske det! Men eftersom jag har en kompis som har en Canon så kommer hon lära mig. Så jag tror jag satsar om helt från början så att säga :)

2010-11-29 @ 10:10:56

SV: Jättebra kommentar, tack så mycket för att du ville dela med dig! :)

2010-11-29 @ 10:34:06
#5: Evelina

SV: Ja, det är så irriterande! Och jo hon sa så gott som att dom inte hade någon.. Sen gick hon och bad om pengar från hennes mamma för att kunna betala tillbaka pengarna till oss. Mogen kvinna alltså! ;)



Vi har köpt en Ken Taur Sadel, dock var den för stor.. Så tror vi ska skicka tillbaka den och ta en mindre storlek :)



Btw, mysigt det såg ut att vara på eran skyltsöndag! :) Och när blir nästa gång vi ses?

2010-11-29 @ 11:25:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: