Adina Nyström

2010-11-30
17:38:02

Julklappsyra

Känner ni er stressade inför julen? Jag erkänner att jag nog är en av dem. Att inhandla till vänner, släkt och andra nära är väldigt svårt då man ibland inte har en susning! De julklapparna jag minns allra mest måste nog vara dessa:

  • Ett kort på mig och mina kusiner Josefin och Ellen när vi var sju, tio & åtta år. På baksidan stod det när kortet var taget med en liten söt ram runt. Detta är verkligen någonting man kommer ha kvar och minnas lång tid framöver.
  • Upplevelser är någonting som jag har önskat mig av så gott som alla mina vänner, en upplevelse kommer vara någonting man kommer minnas en lång tid framöver och vara någonting att skratta åt på senare år. Dock kan ni tänka på att inte lämna en godtrogen person helt ensam på en övergiven väg med förbundna ögon, det uppskattas inte alltid.
  • Sedan är pengar jätteroligt att få! Men av bästa vänner och nära kusiner kanske det känns lite tråkigt, men det uppskattas ofta! Men detta rekommenderas nog mer för de äldre släktingarna.
  • Detta kanske hjälper er lite på traven när ni ska försöka er på att fixa julklappar till era nära och kära!


    Kommentar:
    #1: Mina

    Sv: Ja, det var verkligen helt underbart! Precis, haha, vi har faktiskt någon decimeter just nu, och ärligt talat så gillar jag det faktiskt :D



    Helt underbar bild!

    2010-11-30 @ 18:47:17
    Kommentera inlägget här:
    Namn: Kom ihåg mig?
    Mailadress:  
    Bloggadress:  
    Kommentar: