Adina Nyström

2010-06-23
17:54:19

The Rebounder

Kom precis hem från Alviksträsk vars jag precis var med Nelly. Nelly red Sillen och jag skulle mata min sjuka Funi och mysa på lite grand. Dock när Nelly var ute så frågade Sylvia om jag ville rida Ymir då hon inte skulle hinna rida honom, och självklart sa jag ja.

Ymir är väldigt stel och för ungefär 3 veckor sen var det enda han kunde göra att gå i grisepass. Men nu kan han tölta och trava och skritta (och grisepassa i alla tempon), dock fick endast jag in tölt, skritt och grisepass.. haha, men han är lite speciell.


Bjuder på två fina bilder på mig & Funi och Nelly & Sómi från 2008. Nu ska jag duscha, äta och sen kanske ta en slapp kväll i soffan? Vad ska ni göra ikväll?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: