Adina Nyström

2010-06-19
23:00:12

Sweet Goodbyes

Tack för en jättefin kväll! Idag var det nämligen avslutningsmiddag för min kära kusin som flyttar till USA som aupair imorgon. Vi åt gott och skrattade mycket, alltid heta diskussiner vid våra bord.

                             

Fick även ett sms från Helen mitt under kvällen där hon bad mig spela imorgon och nu när Funi inte ska flyttas till björsbyn imorgon så har jag egentligen ingenting att göra här hemma. Så nu har jag gjort iordning matsäck och packat väskan till imorgon, hoppas bara jag inte glömt någonting viktigt. Men jag tror jag har med allting i alla fall. Ny header igen, får väl se om jag är nöjd med den imorgon.. Och jag tog bort min slogan om att alla drömmer om att ha häst under en sommar då det kändes kanska så fånigt nu när jag inte vet om jag kommer ha någon häst denna sommar. Men det är väl en dröm som alla har i alla fall? GODNATT


Kommentarer:
#1: aa

jag och elma har kommit med i veckans ekipage hos http://hastbloggeen.blogg.se/ rösta? :D:D

2010-06-20 @ 13:10:46
#2: Josse

Kommer sakna dig min söta lilla favoritkusin!!!

2010-06-20 @ 14:10:51

Sv: Tack för att du röstat! :D <3

2010-06-20 @ 14:57:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: