Adina Nyström

2010-06-22
12:03:49

Stand By Me

Denna film är verkligen ett starkt filmtips jag har. Jag blev tipsad denna film av min faster efter utomhuskonserten på skolan var jag sjöng just, Stand By Me. Denna film handlar om fyra killar i kanske 13 års ålder som hör talas om en död kropp som ej var upphittad. Tror det var en hittelön som gjorde dessa killar lite intresserad, eller så var det endas att se en död kropp som lockade. På vägen mot kroppen stöter de på många saker som verkligen får dem att visa sin starka vänskap till varandra och hur man ställer upp för varandra. Denna film rekomenderar jag verkligen starkt! Det är en film som man kan se hur många gånger som helst, och ändå komma till slutet. Den är fängslande och bra gjord, faktiskt!


Kommentarer:
#1: Elin

SV: Jag har ingen spegel ännu, ska köpa en :) Ja, det blir väl en eller två tavlor då ^^

2010-06-22 @ 12:26:41
#2: Tove

Haha, över all förväntan, right?! ;)

2010-06-22 @ 15:58:38
#3: Lovisa

Svar: Oh tack! :D Nej jag använder inte reflexskärm, men har tänkt köpa strax. Jag använder deremot oftast blixt när jag fotar porträtt. :)

2010-06-22 @ 16:55:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: