Adina Nyström

2010-06-17
22:17:10

I Will Remember You

Efter stallmötet tog jag bussen in till stan för att plocka ihop papper till pärmar för fotbollen. Det var inte allt för kul men nu är första pärmen färdig, får väl se när vi ska börja plocka ihop för nästa pärm (vi skall plocka ihop ca 2000 exemplar av samma pärm). När vi var klara så åkte jag och mamma till Maggan och Göran (och Eddie). Jag busade lite med min lilla älsklingshund sedan barnsben och tränade på sök, han var duktig!
Min lilla pojke ser ut som en nallebjörn, saknar honom!


Kommentarer:
#1: SIEL

haha jamen jag märkte att de senaste typ.. inläggen bestog av mat.. FATSO! haha :D kom du bara! :D

2010-06-17 @ 22:24:05
#2: Mickis

Jättesöt hund

2010-06-18 @ 13:13:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: