Adina Nyström

2010-07-25
15:04:31

Sickness

Det blev inget jobb för mig idag, vaknade av illamående och maten vägrade stanna i magen så jag fick helt enkelt vänta ut den. Nu har jag ätit frukost för ungefär tre timmar sedan och det känns bra. Snart åker vi ut till stugan,  Anna ska följa med så vi får väl se vad vi hittar på.

Idag har det regnat hela dagen så jag har suttit och redigerat lite bilder från midsommar som Annika var intresserad av. Måste hinna dit och fotografera mera någon dag.. Vilken av bilderna ovan gillar ni mest? Färg, 70% svartvitt eller svartvitt?


Kommentarer:
#1: Camilla

Svårt..men jag gillar de varma tonerna i färgbilden :)

2010-07-25 @ 15:18:46
#2: Maja

Hej hej gumman, bra att det känns bättre nu än vad det gjorde tidigare iaf. Har ändå haft ganska tur(eller otur om man frågar ana) att jag aldrig blivit magsjuk under dessa åren som jag vart sjuk.

Och jag rör mig inte alls som en elitidrottare, det kan jag lova dig. Känns i alla fall inte så, liksom, idag har jag gjort nada. Bara stått upp hela dagen, det enda rörliga jag gjort var två korta promenader på kanske 15 min/st och lite hopp på en studsmatta.

Men dina kommentarer värmer något så otroligt ska du veta, tack för att du finns gumman<3<3<3

2010-07-25 @ 18:33:31

Sv: Tack så jättemycket för komplimangerna! :D Det värmer verkligen!

2010-07-25 @ 19:51:38
#4: Maria

Jamen, jag bryr mig inte om mina vänne inte ser bra ut om man säger så, men det skulle ju inte skada att ha med sig en het kille till en öde ö? 8)

2010-07-26 @ 12:38:38
#5: Maja

Att fuska är att ge upp :)

Ja, studsmattan var inomhus ^^,

Jodå, sjunga och spela gillar jag ju, men det gör jag dock oftast stående. Gillar att fotografera och ska snart få cs5 av min bror men har typ inte tålamodet att lära mig allt x)

Men det är ju precis det som jag egentligen behöver - Precis som du säger: Jag behöver något att göra som inte är att stå eller gå.

Massa kramar <3

btw, gillar den med 70 % svartvit bäst ;)<3

2010-07-26 @ 19:33:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: