Adina Nyström

2010-07-04
10:56:49

Play the Game

kattbus på gården

Satt precis och lekte paparazzi i gräset. Katterna sprang runt i hela trädgården som små vildungar, gömde sig för varandra för att sedan attackera. Snart åker jag hem igen, börjar nämligen jobba imorgon bitti, komunjobb in my heart. Idag lär det säkert bli en lugn dag, när jag kommer hem så måste jag förbereda lite inför jobbet åså, och glöm inte att om du följa min blogg kan du göra det via bloglovin, klicka bara på plustecknet här bredvid bloglovin


Kommentarer:
#1: Alma

sv; hihi, tack detsamma:)



jo, de blir nog bra :D

2010-07-04 @ 11:03:46

Grattis! DU blev en av finalisterna i min fototävling! Börja samla röster nu!

2010-07-04 @ 11:09:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: