Adina Nyström

2010-07-19
19:41:32

Leka Kurragömma

Vet ni vad jag faktiskt har lyckats med idag? Jag har nämligen tappat bort min korthållare som innehöll körkort, id handling, busskort, betalkort mf. Jag sprang runt och hade gråten i halsen i hela lägenheten, kollade igenom alla jackfickor, väskor som jag använt och byxfickor. Ingen lycka någonstans. Frågade flera om de sett den men ingen lycka där heller. Till slut så kollade jag i en av väskorna igen, och tror ni inte den var där? Jag måste vara sämst på planeten på att leta då jag redan letat där, säkert 4 gånger. Men nu har jag i alla fall hittat den så nu kan jag med gott samvete äta en omelett.


Kommentarer:
#1: anna

urs vad jobbigt, känner igen det där rätt väl, hehe <.<

2010-07-19 @ 22:16:03

Haha, låter som en Felicia-handling i ett nötskal xD Belöning i form av mat för vad man än gjort xD Eller att allt är en anledning för att ha mjukisbyxor på sig xD "Det är kallt", "Det är fredag", "Vi har gympa idag", "vi har vikarie på SOn" och annat osammanhängande xD

2010-07-22 @ 00:35:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: