Adina Nyström

2010-07-19
19:55:36

Caféjobb

Imorgon jobbar jag min sista dag i rabatter för detta år. Jag och Sambi var och jobbade i ett café för ungefär en vecka sen nu, minns ni? Nu är det så att vi ska jobba till helgen också och därför får vi vara lediga ons, tors och fredag. Dock ska jag komma och vara med på avslutningen på fredag hade jag tänkt, vi ska äta och spela kubb och ha allmänt trevligt bara, vilket jag ser fram emot. Så imorgon far jag ut till Gabriel och sen åker jag till stugan för att bara ta det lugnt och slappa lite, förhoppningsvis kommer det vara sol ute så man kan förbruna ryggen lite så den blir lite i samma klass som mina armar, dock ser det inte sådär jättepositivt ut faktiskt. Regn torsdag och halvdant tisdag och onsdag, men vi får se!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: