Adina Nyström

2010-12-01
23:27:59

Vintern är härlig!
Åh vad jag längtar tills vintern kommer igång på riktigt! När isvägen öppnar, när vi har 40-50 cm snö ute så man kan galoppera i snön eller åka på skidsemester med frilufts! Förstår ni hur härligt det är? Sen när det är -15 grader kallt ute, solen skiner och ta en skotertur, stanna och göra en eld på isen och grilla korv. Åh vad det är många saker som jag verkligen älskar med vintern!
Vintern är nog nästan min favoritårstid, sommaren är såklart behaglig med all ledighet, men om vi skulle ha ett vinterlov på 10 veckor skulle jag nog nästan hellre välja det. Dock skulle det kännas tungt att sitta i en skolsal när solen skiner ute och det är jättevarmt och kvavt i skolsalen, det skulle inte uppskattas.

Bilden är från förra vintern, några som kaitade utanför våran balkong.


Kommentarer:
#1: Maja

Nja, jag är nog mer än sommar människa. Jag vill ha snö på julafton(som det inte har varit på flera år, förra året töade det bort under hela julafton så det var mer slask än snö). Annars tycker jag nog att det är lite för kallt, sommaren är varm och man är ledig. Perfekt!

Puss<3

2010-12-02 @ 18:06:07
#2: Linnea

Det låter så himla härligt, fast vet inte om jag tycker det är så härligt i verkligheten haha ;) Jag är nog mer en sommarperson :D

2010-12-02 @ 18:27:52
#3: Sofia

Otroligt härlig bild! :)

2010-12-02 @ 21:51:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: